Maryam

صرفا برای گفتگو با مری جون:)

Maryam

صرفا برای گفتگو با مری جون:)

  • ۰
  • ۰

برای مریم

سلام خوبی؟ 

دختر خوب مگه راه ارتباطی گذاشتی؟؟ 

وقتی من اومدم دیدم وبت شده «برمیگردم:)» و بس! 

باور کن از صب سرکارم تا ظهر خسته و داغون برمیگردم درگیر بقیه کارامم 

معذرت میخوام دیگه ازم دلخور نباش ؛ هر چند که بدون اطلاع من رفتی... حتی ی راه ارتباطی هم برام نذاشتی

 

راستی عزیزم این پست های رمزی مال قبله ، یادآوری و قول به خودم و گاهی غر زدن ب خدا ست.....

تو دفتر جاشون امن نبود برای همین اینجا نوشتم ؛ امروزم کارم لنگ بود مجبور شدم بیام با تعجب کلی ذوق  دیدم پیام دادی .... 

مریم این روزامو خیلی دوست دارم حسابی دعام کن :)  

  • ۹۹/۱۱/۱۱
  • سکوت شلوغ

نظرات (۷)

بیان قاطی کرده 

نمیتونم پیاما رو چک کنممممممم

  • غریبه آشنا A
  • سلام!

    به به ب این انرژی و روحیه دخترگلم 😍😃بسی شاد گشتم از خوندن حرفات...

    مریمم که رفت تا دلتنگ بشیم ی مدت! ولی خب قشنگی دیدار دوبارش و رسیدن ب موفقیتش ب ادم قدرت تحمل میده 😍😊

    بیان اون روز قاطی کرده بود ارور میداد!

    معلومه شکر خدا شاغل شدی 😙😍 خب تعریف کن ببینم چیکار میکنی؟ 

    توصیه مادرانه 😆😅 دخترگلم مراقب باش چون کرونا درکمین عزیزم 😖

    تو رو از شر این بلا ب خدا میسپارمت فداتشم ❤😍😘

    پاسخ:
    سلاااااام خوبی ؟؟
    ببخشید من کلا خیلی دیر ب دیر میتونم اینجا رو چک کنم 
    اره مشغولم فعلا 
    شماها چ خبرا؟ چیکارا میکنید؟؟! 

    متاسفانه از شانس بد من سوتفاهم پیش اومد 
    امیدوارم سریع تر بیاد و حلش کنیم 
  • غریبه آشنا A
  • سلام عزیزم خوبم ب خوبیت فداتشم😘😍

    نگو خواهش میکنم!اتفاقا منم غیبت صغری و کبری دارم همش 😃 و جالبه بدونی مریمم ب خونم تشنه شده بود!! ( همش از عشق زیادیه ها! قربونش برم😍هی میگم احساساتتو کنترل کن ببین رابرا کار دستمون میده 😅) بی شوخی انشالله رفع میشه 😊اگه نشد بگو بیاد پیش من تا ببافمش برات😃 آره! 😅

     

    شکر که مشغولی دختر فعال و بااراده ای هستی تو موفقیتت شکی نیست 😘

    ما هم هستیم دیگه شکر...بعد سر فرصت از کارت برام بگو...دوس دارم بدونم 😊

    پاسخ:
    دیروز تولدم بوداا😅
    به مریم میگم ب جهت تولدم عفو کنههههههههه :)
    ممنوووووون لطف داریننننننن 
    کارم نمیشه درموردش چیزی گفت😎😂
  • غریبه آشنا A
  • وای ارسلان شدم رفت!! 🤕🤕 یادم بود بهمنی هستی ولی روزشو نه! 😳

    عفو کن ننه دورت بگرده 😘

    ان شالله که سالی باشه پر از اتفاقای خوب و خاطره های قشنگ و دوس داشتنی برات 😘😍❤

    مریم من دل رحم و باگذشته حتما میبخشه عزیزم.❤😊

    دورادور میبوسمت عزیزم و برات ارزوی موفقیت دارم تو تموم مراحل زندگیت 😍💖❤

    پاسخ:
    قربوووونت
    مهم اینه خودمو فراموش نکردی 
    تاریخ تولد مهم نیس😅😅😅
    اره کلا همه بچه ها خیلی مهربونن 
    مریم هم خیلی رفیق بادرکیه

    سلام فاطمه 

     

    بی خیال من یادم رفته چرا دلخور بودم:)

     

    تولدت پساپس تبریک میگم ان شالله سال بعد کنار حاجیت تولدت جشن بگیری:)))

     

    مراقب خودت باش :)

    پاسخ:
    سلاااااام 
    خوبی؟؟؟
    چ خبر؟؟؟
    دلم برات تنگ شده بود 
    الان داشتم ازت مینوشتم اومدیا😂😂😂😂

    سلام:)

     

    کجامینوشتی؟:)

     

    خوبم شکر تو چطوری؟

     

    منم دلم براتون تنگ شده:)))

     

    مااینیم دیگهه!

    پاسخ:
    جواب اشنا رو میدادم 
    داغونم از خستگی جون ندارم قشنگ پدرم دراومده 
  • غریبه آشنا A
  • منیم عشقیم بیردانه دی! یدونه 😜😍😍

    قربونش برم دیدی هیچی تو‌دلش نیست! پاکه پاکه.😍😘😃

    پاسخ:
    💙👌👌👌👌
    فدایت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی